2012. augusztus 29., szerda

# Hope Életének Története: Chapter 9




-          Cris, mielőtt indulunk azt elmondom neked, ha vissza szeretnéd kapni a régi Irinat, akkor figyelj 5 dologra is. 1. Mondd neki, mindig minden körülmények között, hogy gyönyörű. 2. Énekelj neki. Nem igazán számít, hogy milyen a hangod. A lényeg, hogy érezze, szereted. 3. Ha te nem szeretnél gyereket mondd meg neki. 4. Legyél vele őszinte. 5. Puszild meg a homlokát azt általában szeretik a lányok. – kacsintottam rá, majd elindultam a lift irányába. Csak, hogy egy igen erős kéz visszahúzott. Én kérdőn néztem rá. Elengedet, majd kezeit a fejemre helyezte, és megpuszilta a homlokom. Én erre csak elmosolyodtam, majd most már tényleg a lift felé tartottam. Beszálltunk, majd megnyomtam az első emeleti gombot. A lift elindult. Mi nem szóltunk egymáshoz egy szót sem.


-          Hope. – szólt apa mikor kinyílt a lift. – Hol voltatok?
-          Mi csak, öö..
-          A mosdót kerestük. – mentett ki Cris.
-          Igen. – helyeseltem én is.
-          Rendben akkor el kezdhetjük?
-          Persze. – mondtam.
José nem éppen felhőtlen tekintettel pillantott Crisre. Hihetetlen, hogy ő észrevette a nem éppen igaz vallomásunkat, apu meg nem. Nem is érdekel. Már a fotószoba felé tartottunk.
-          Most próbafotózást tartunk.
-          Rendben. – bólintottunk rá mindketten.

Rendszeresen elmagyaráztak nekünk mindent, hogy milyen lesz ez az egész fotózás. Holnap elmegyünk egy hajóra ahol fürdőruhás fotózás lesz. A többit meg még nem tudom. Apu nem nagyon örült a fürdőruhás fotózásnak, de az ő ötlete volt, hogy én legyek benne ebbe az egészbe, szóval most bele kell egyeznie. Ma csak annyit csináltunk, hogy kipróbáltuk tudunk-e a kamera előtt működni. Persze Cris már volt sok hasonló fotózáson volt, viszont én még csak kisebb fotózásokon. Cris egész végig furcsán viselkedett. Visszafele is Crissel kell majd mennem, de most már nem igazán zavart, hogy vele kell lennem. Mostanra jobb lett a kapcsolatunk. Már inkább tekintek rá egy barátként, mint egy macsóra. Cris nagyon rendes gyerek, csak mindenki úgy ismeri mint egy nagyképű sztárfocista, akinek mindig tökéletes a frizurája.

*****

Bent ültünk a kocsiba. Cris még mindig nem szólt hozzám.
-          Cris. Mi bajod?
-          Nekem semmi.
-          Egész nap hozzám se szóltál.
-          Tényleg nincs semmi bajom.
-          Kérlek. Most, hogy jobban megismertelek, és nem úgy tekintek rád mint egy divatmajom srácra, hanem mint egy barátra..
-          Igen. Ez a baj. Most tudom, hogy meg fogsz lepődni, de mostanában nagyon sok időt töltöttünk együtt, és én kezdek nem úgy tekinteni rád, mint egy barátra.
-          Ez..
-          Látod. Tudom, hogy ott van Irina, de nekem nem ő kell. Én..nem szeretem. De itt vagy te.. én már nem tudom mit akarok. 

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon tetszik a történeted! Örülök hogy Cris végre kimondta hogy vannak érzései Hope iránt. Remélem Becki hamar lebukik és valaki majd jól megszivatja! Már nagyon várom a folytatást!
    Puszi

    VálaszTörlés