2012. augusztus 14., kedd

Díj

                       Nagyon szépen köszönöm a díjat OMG-nak. Ez a blog első díja. Elképesztően örülök.





Amit tennem kell...
1. 11 dolgot kell írnom magamról
2. A jelölő minden kérdésére válaszolnom szükséges.
3. 11 kérdést kell feltennem a jelölteknek.
4. A díjat tovább adni három embernek és linkelni a blogjukat.

11 dolog rólam:
1. Imádom a focit.
2. Kedvenc csapatom a Real Madrid. 
3. Kedvenc focistám Cristiano Ronaldo. 
4. Szeretem a Forma1-et is. 
5. Kedvenc versenyzőm Kimi Raikkönen
6. Kedven ételem a pizza. 
7. Kedvenc időtöltésem a focizás. 
8. 13 éves vagyok. 
9. Régebben táncoltam de abbahagytam.
10. Egyszer majd Svédországban fogok lakni. (remélem)
11. Az az álmom, hogy élőben láthassak egy Real meccset.
OMG kérdései:

1. Kedvenc író?
J. K. Rowling

2. Miért/Kiért kezdtél el írni?
Igazából, én sem tudom. Régebben nagyok sokat olvastam Eric Saade történeteket, és megadták az ihletet. Most rátaláltam egy Cr7-es történetre, és nekem is beindult a fantáziám, és mindig is szerettem írni.

3. Legfelejthetetlenebb pillanat?
Nem rég volt. A F1. Sose fogom elfelejteni. 

4. Szőke haj kék szem, vagy barna haj barna szem? Milyen a pasi ideálod?
Hát és nem igazán szeretem a szőke pasikat. Inkább barna haj, barna szem. 

5. Voltál már valaha szerelmes?
Igen. Azt hiszem. 

6. Ki volt rád a legnagyobb hatással az életedben?
Nehéz kérdés. Nem tudom. Talán a barátaim. 

7. Mit szeretsz magadban?
Azt, hogy még a legstresszesebb pillanatban, is képes vagyok mosolyogni. 

8. Legviccesebb story ?
Nem nagyon emlékszem ilyenre. De akkor írom azt ami a napokban történt. Vannak svéd rokonaim, és éppen a forma 1-re mentünk. Megálltunk egy mekinél mert éhesek voltunk. Én odamentem a svéd unokatesómmal a pulthoz. Az uncsim akart rendelni és hagytam is neki. Nem nagyon tudott angolul, de megpróbált rendelni angol nyelven. Már készem is volt, amikor azt nem értette, hogy elvitelre kérik vagy nem. És én megszólalok magyarul. A csaj megkérdezi tőlem, hogy te tudsz magyarul? 


9. Romantikus vacsora, vagy extrém randi?
Nem nagyon szeretem a romantikus dolgokat. Inkább az extrém randi.

10. Példaképed?
Nincs példaképem, de ha mondani kell akkor Cristiano Ronaldo, és Neymar Santos. 

11. Akiért bármit megtennél...
A családtagjaim, barátaim. 

Kérdéseim:

1. mikor kezdtél el írni? 
2. van kedvenc sztárod?
3. Melyik országot szereted a legjobban? 
4. Kedvenc kajád? 
5. Van kedvenc helyed az országban? 
6. Melyik sport a kedvenced? 
7. Kedvenc focista? ( ha van )
8. Szoktad nézni a tv-ben az ilyen tehetség kutatókat?
9. Felléptél már valamikor nagyobb közönség előtt? 
10. Milyen országokban jártál már? 
11. Kint a szabadban szeretsz jobban lenni vagy inkább bent a gép előtt? 

Továbbadom nekik: 

Mercii: Rövid Történeteim ♥
Krisztin95: Első Szerelem


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése